Jag behöver cheering någon som kan hjula och pissa samtidigt?

1. Jag skulle hellre ha Juanita Solis som dotter än att ha två jobbiga prov denna vecka.




2. Jag skulle hellre snorta polskt fultjack från en död horas arsle än att ha två jobbiga prov denna vecka.




3. Jag skulle hellre sälja mig till en benig kines med fotbollsplanpanna och slalombackenösa än att ha två jobbiga prov denna vecka.


4. Jag skulle hellre tugga levande mask med hårigt anus än att ha två jobbiga prov denna vecka.




5. Jag skulle hellre ha kondylom i käften än att ha två jobbiga prov denna vecka



Ok nu blir jag fan rädd för mig själv. Allt detta stämmer naturligtvis inte. Ni måste förstå att jag har en tendens att överdriva när jag är lite upprörd och ledsen i ena ögat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0