MONA TYCKER TILL

I förrgår pratade jag lite smått med min granne. En förtidspensionerad liten krabat. Hon behövde en dos av mona-råd det behöver alla emellanåt. Hon har varit gift med sin man i 14 år nu och han vill desperat veta vad hon önskar sig som bröllopsgåva. Jag gav henne this. Något av nedanstående hade jag lätt önskat mig om jag dedikerat mitt liv till samma man i 14 år eller mer:
Number One :
Ett nyrenoverat kök ( gud i himlen så vackert )


Number two:
Sillisar ( om jag hade behövt, och om han ville såklarri han kanske föredrar mina hängpattar )
Number three:

En resa till paradiset ( coco öarna )
'

Number four:

Christian Louboutin Skor ( skulle ruinera aset )
Number five:

En älskare, naken på silverfat med guldäpple i mun


Det sista nämnde jag ju inte, jag hade det i tankarna usch vad snuskigt det såg ut att vara..Men aa hon såg väl rätt nöjd ut kärringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0